neděle 27. března 2016

Jarní kouřové líčení

Hezký večír všem kteří právě čtete.

Tak jak jste dneska vstávali, když se měnil čas? Já šla do práce, tak si kvůli tomu nastavila dva budíky.
Neděle jako každá strávena pracovně. Sice makám ostošest, občas mě ta práce dohání k hrozné únavě ale mám dobrý pocit že už zase mohu šetřit penízky na léto. Do prázdnin zbývají 3 měsíce a pár dní, což zní pozitivně.
Konečně mám dobrou náladu na čemž se podepsalo dnešní počasí. Naprostá nádhera! Vyvenčila jsem ušáka :-) ani nevíte jak se i jemu sluníčko líbilo.

Konečně mé odhodlání dospělo k vytvoření líčícího tutoriálu.

Dneska je má premiéra v prvním líčícím článku. 
 Původně jsem měla v plánu nějaký outfit ale brácha a nikdo nebyl doma takže mě neměl kdo vyfotit, tak snad příště.

Jarní kouřové líčení...

Zatím to je nic moc ale nějak začít musím.
Možná bych řekla že líčení mohlo být malinko světlejší..


Co vše jsem potřebovala:

Stíny:

1. Na celé víčko jsem nanesla mono stín Loreal 016 Coconut Shake, jako bílý podklad pro lepší uchycení barev.

2. Druhý v pořadí, žlutý mono stín od Essence 62 John Lemon, nanesen na téměř celé pohyblivé víčko.

3. Růžový stín z paletky Essence 04 Paradise jsem nanesla od středu víčka směr do vnější strany víčka.

4. Z paletky Sleeku (original) jsem využila fialového stínu Royal, který nanesla na vnější část víčka na růžový stín, který jsem nepřekryla celý a udělala tím jemný přechod a efekt kouřového líčení.

5. Na konec všeho dobrého z paletky Sleek do vnějšího koutku nanesla odstín Black Cab.

To celé rozblendila do ztracena co to šlo.


Make up: Maybelline Better Skin Superstay 005 Light Beige



Řasenka: Rimmel Wake Me Up okurková, která mi nakonec tolik nevadí a i docela pěkné řasy s ní nalíčím.


Tvářenka:  Essence z limitky Brit tea



Rtěnka: Maybelline Colorsensational 342 Mauve Mania, která božsky voní!






Myslím že mám co zlepšovat, tak uvidíme u dalšího líčení.



4 komentáře:

  1. Líbí se mi to :) Na mě je to sice svou barevností a intenzitou spíš nějaká večerní nebo party záležitost, ale máš můj obdiv, já si vždy na víčko plácnu jeden stín a je to :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to super :) líbí se mi ta barevná kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  3. ¡qué chulo el look de los ojos! me ha gustado mucho, un besote guapa!

    OdpovědětVymazat