čtvrtek 10. března 2016

Radosti a novinky posledních dní...

Ahojte.. Po pár dnech se opět hlásím o slovo.
Dnes máme čtvrtek a zítra pátek, zase. Hrozně rychle ty dny utíkají.

Je tu březen a s ním přichází i moje narozeniny.  Vlastně jsem se ani nepochlubila a tak vše doháním až teď.
Letos už 21. a ani mi nepřijde že už jsem tady tak dlouho. Slavení narozenin proběhlo poklidnou cestou, doma s rodiči, další den u babičky.
K narozkám mi naši koupili obrovský dort ve tvaru koňské hlavy a který už je dnes skoro sežraný, já měla jen tři menší kousky.
S kamarádkou budeme slavit narozeniny společně tento víkend, protože ona je bude mít v pondělí a s tou si dárek dáváme každý rok.



Na narozeniny nedostávám moc dárky ale hlavně peníze které investuji do něčeho užitečného. Mám v plánu nějaký ten fotící stroj neboli foťák, stále nemám jasno jaký ale takový aby dělal dobré fotky a nebyl to velký, těžký krám.

Nejvíce mám spadeno na Coolpix S7000. Je menší a má velmi kladné hodnocení. Za to Canon Powershot není velký ale v realitě když jsem ho viděla se mi popravdě nelíbil.



Včera mě čekala návštěva doktorů a chirurgie, jen doufám že už sem dlouho nepáchnu. Celkem proseděných hodin čekáním asi 4-5 hodin. Důvodem bylo velké znamínko na hlavě které muselo ven, takže mám sešitou hlavu a nemůžu se pořádně učesat. Alespoň že to mám na místě na které si nevidím ani zrcátkem a nemusím se znechucovat.

Jako na uklidnění po operaci jsem dostala chuť na kozí mléko :-) já vím, spousta lidí ho nesnáší, protože ho má spojený s pachem koz, to mě naštěstí nevadí, ba naopak mě to s tím smrádkem chutná. Kozí mléko je velmi zdravé ale drahé.

Mléko je navíc z farmy v Ratibořicích, ve které jsem byla na exkurzi, takže vím odkud mléko přímo pochází a toho si cením.


Den jsem si ale užila a došla koupit pár věcí pro kamarádku k narozeninám ale i sobě. Návštěva místních drogerií málem zruinovala opět moji peněženku ale naštěstí jsem se ovládala.

Pár věcí na obrázku je i pro kamarádku.
Já si hlavně koupila konečně make up od Maybelline Better Skin (opravdu nutně ho potřebuji :-) ) který mají teď v Rossmanu za 180Kč a nejenom ten ale i více produktů mají teď v akci.



Pro mlsné žaludky mám super tip na dobrou a bezlepkovou pomazánku. Cizrnová pikantní z Lidlu. Opravdu výborná a mají více druhů!


Už jste někdy slyšely o kávové masce na vlasy? Já ne, do té doby než jsem narazila na Domči blog http://coffeewithdominique.blogspot.cz/ a zkusila ji.
Můžu říct, fakt bomba a výsledek zaručen. Určitě na ni udělám samostatný článek.


Jako poslední bod tu mám dnešní voňavou zásilku kterou si předevčírem objednala a určitě o tom napíši něco blíže. Jenom chci říct že to stojí za to.


                                             U mě je to pro dnešek vše a příště opět zde.


8 komentářů:

  1. Terez, také mám moc ráda kozí mléko, i sýry. Maska na vlasy s kávou vypadá zajímavě a máš moc pěkné vlasy. Líbí se mi odstín.
    Přeji Ti krásné narozeniny!

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší, Terez! Čas hrozně letí, to máš pravdu :) Dort je super, hned bych si taky dala. Děkuju za tip na masku! Zkoušela jsem kávovou na nohy, na vlasy ale ještě ne, tak vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všetko najlepšie! :) to máme podobne tie narodeniny . Máš krásne vlásky, a tie dobroty by som si dala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tá torta je absolútne geniálna!! :) A určite aj skvele chutila :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Dodatečně přeji všechno nejlepší. Dort se mi moc líbí a tu masku jsem taky viděla u Domči na blogu a těším se na samotný článek. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. I'donkt know these prodcuts, thank you.

    OdpovědětVymazat
  7. Já právě ty kozí výrobky kvůli pachu nesnáším, ale jsou zdravé, jak píšeš. Tu kávovou masku musím taky vyzkoušet! a foťák taky potřebuju, jen si na něj nejdřív musím našetřit. ;) na články se budu těšit!!! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno nejlepší! Krásné dárečky a dort vypadá také skvěle ! :)

    OdpovědětVymazat