středa 30. března 2016

Spotřebováno, březen

Ahojte!
Právě jsem přišla ze školy, hodila sprchu, udělala jedno smoothie ( moje novinka :-)) a vrhám se na várku spotřebovaných produktů který se mi podařilo během března nastřádat.

Opět tu máme konec měsíce a s ním tyto pravidelné články.


Tak jdeme na to...


AVON Senses, Andalusian Bliss - Sprchový gel, který mě učaroval svou vůní. Byla taková zvláštní, dřevovitá s nádechem vanilky. Po sprše na těle byla stále chvíli cítit. Moc povedený a v zásobě mám ještě jeden.
Rozhodně ANO

HERBAL ESSENCES, na všechny typy vlasů - Lehký, hoodně voňavý, povzbuzující šampon který dobře umyje a odlehčí (nebo jak bych to řekla) vaše vlasy. Moje oblíbená značka a řada těchto šamponů ze které mám vyzkoušeny všechny :-) Tento nebyl nejhorší ale můj nejoblíbenější je stejně s heřmánkem nebo se zázvorem a skořicí. U nás nedostupný.
Znovu MOŽNÁ.


MIXA, čisticí gel bez mýdla pro citlivou pokožku - Vyčistil uspokojivě ale trochu pnul obličej a to mám pleť normální až smíšenou. Parfemace nijak výrazná.
Znovu MOŽNÁ.


PLAYBOY deodorant - Ležel mi ve skříňce snad tisíc let s malým zbytkem a proto ho vyhazuji. Vím že půlka národa má Playboy velmi ráda ale mě jejich parfemace vůbec nevoní, nevím proč ale působí na mě dost často lacině a moc přeslazeně. Téměř vždy poznám např. na spolužačkách ve třídě že jsou navoněné právě Playboyem.
Víckrát NE!

ESSENCE, like a JUMP in the pool, toaletní voda- Na opak nesmírně ráda mám tyhle Essence vůničky. Některé mi voní více, jiné méně. Tato Jump mi zrovna nevoněla tolik. Jinak ostatní mám velmi ráda.
Znovu spíše ANO.


PURITY VISION, Kokosový Olej - K tomuto výrobku si myslím že není moc co psát. Zkrátka, každý znáte a víte :-)
Určitě ANO.

CIEN, tělové máslo, Kokos- Velké balení, velice těžce se otevírající. Parfemace příjemná, hydratace uspokojující. Bohužel se déle vstřebává.
Vzhledem k jeho ceně a výsledkům ANO.


LIDL, Vlhčené ubrousky, modré balení - Milionté balení těchto ubrousků které jsou skvělé ale při několikanásobném použití začnou dráždit kůži kolem očí. Momentálně mám doma ty růžové pro citlivou pleť a opět se zamilovala, navíc kůži kolem očí a oči nedráždí.
Za mě rozhodně ANO ale spíše v tom růžovém balení.


NIVEA, šampon a kondicionér - Velice mile mě překvapily ale nezlákal mě natolik abych běžela do obchodu si ho ihned koupit.
Rozhodně ale ANO.

FOR LIFE&MADAGA, Vlasový šampon proti lupům - Podle mě nic moc vlasy neumyl, rychle se mimastily a byl příliš tekutý.
Určitě NE.

ADIDAS, Born Original - Vůně mě velmi oslovila, je příjemná, nevtíravá, nijak moc přeslazená a ač je vůně jemná vydrží na těle dost dlouho. Myslím že osloví určitě spoustu lidí. Já mám ovšem jiného favorita kterého si chci koupit.
Ale jinak ANO.

Toť vše!
Nebylo toho příliš ale většina produktů mi vyhovovala.

Tak příště opět Na počtenou :-)



15 komentářů:

  1. Skvělé spotřebováno, mě práve vůně od Playboye strašně voní a mám je moc ráda. :-D Jinak kokosový olej se mi zdá, že strašně rychle ubývá.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné jarní fotky :) Kokosák ted mám nově a jsem moc spokojená :) super spotřebováno
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Do Mixy jsem měla pleťovou vodu a s tou jsem tedy byla absolutně spokojená. Nic z produktů jsem bohužel nevyzkoušela :(..

    OdpovědětVymazat
  4. Vůně Born original by se mi líbila v plném balení :) Vzoreček jsem zkoušela
    Jinak jsem z Tvé spotřebované kosmetiky nezkoušela nic, s kokosovým olejem zkušenost mám, ale od značky Alnatura, taky jsem ho kupovala v DM

    OdpovědětVymazat
  5. Z tvých produktů znám jen kokosak, je to výborná věc.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten krém z Lidlu jsem měla a s otvíráním souhlasím a kokosák je klasika, super! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  7. Produkty od Mixy mám ráda, ale jejich čistící gel bez mýdla jsem ještě nevyzkoušela a ani zkoušet nebudu, to pnutí by mi vadilo..:)

    OdpovědětVymazat
  8. Beautiful haul, girl, I love the creme by nivea. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  9. Značka Herbal Essences mě hodně láká, jenom škoda, že se u nás nedá sehnat :D Kokosák si už konečně musím taky pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný článek :) z těchto výrobků mám zkušenost jenom s kokosovým olejem :)

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkná spotřeba, vůně Adidas Born Original mě dost láká :o)

    OdpovědětVymazat
  12. z tvého spotřebovaného mi je blízko kokosák, vlhčené ubrousky a ta violka. Ubrousky a kokosám za mě super! Ale born original mě osobně moc nenadchlo, psala jsem o tom i článek, mě osobně to přeslazené přijde, jsem spíš na jiné vůně... možná sportovní např. adidasky, nebo např květinové ... nevím přesně. :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  13. Super článek. Mně vzoreček parfému Adidas moc voněl a ráda bych si pořídila plné balení :)


    Rimmel Wonder'Full Volume Colourist

    OdpovědětVymazat
  14. Tyto články miluju, vždy si píšu seznam, co musím mít!
    Beauty by K. - soutěž

    OdpovědětVymazat
  15. Essence toaletni vody ja mam rada.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat