středa 14. února 2018

Nákup z Aliexpressu

Aliexpress je pro mě takové menší zlo. Jen listováním stránkami a prohlížením fotek vydržím na Ali hodiny. Na Ali jsem toho koupila skutečně mnoho, od drobností jako jsou kryty na telefon až po plavky. Doposud zde na blogu byl pouze jeden článek s věcmi z Ali, takže dnes bych vám opět chtěla ukázat co jsem si objednala.

Kvalita zboží se musí brát s nadhledem ale častokrát mě dané zboží svoji kvalitou dost překvapilo, takže chce to mít dobrý odhad. V minulým článku jsem ukazovala sluchátka, která dnes hodnotím jako velmi dobré a až se rozbijí, koupím si je znova, plavky z Aliexpressu na Ibize zazářily, totéž platí o dlouhých květovaných šatech, které stály něco kolem 8 €. Pokud chcete, můžete se na můj minulý článek z Ali podívat: nákup z Ali


Zboží jsem objednávala 13. listopadu.

Tričko Angel
Krásné a velmi zajímavě řešené triko s krajkou a průstřihy na zádech. Ke kvalitě třička nemám co dodat protože bych dle pohmatu řekla že je z bavlny. Krajka je pěkná, netrčí z ní žádné nitky ani není nikde roztřepená a nepáře se. Zvolila jsem velikost L a odpovídá našemu M nebo většímu S, takže mi sedí naprosto skvěle. Za krásné 4 € jsou ceny podobných triček v nákupních centrech opravdu k pláči. Na Ali je i verze stejného trika ale s dlouhým rukávem.
Doba doručení: 20 dní
Odkaz: ZDE
Cena: 3, 90 €

Tričko Nothing s růží
Kvalitní bavlněné triko s hezkým nápisem. Ve verzích toho trička je několik možností potisku a já si vybrala tento protože se mi zdál jednoduchý. Velikost jsem si vybrala L a odpovídá M. Potisk je pěkný sytý, bez chybičky. Po vyprání je triko i potisk stále stejný a zatím se potisk nedrolí. 
Doba doručení: 18 dní
Odkaz: ZDE
Cena: 5, 20 €

Tričko s králíčkem v kapse
Na Ali je mnoho různých variant oblečení se zvířátkem v kapse. Vypadá to fakt zajímavě a originálně. Věřte že si toho lidi na ulici všimnou a na jaro se tričko bude hodit. Já jsem si vybrala velikost XL a kdybych si vybrala L udělala bych lépe. Sedí mi dobře ale je mi lehce větší, rozhodně ho unosím.  Ve verzi se nabízí ještě růžová barva, což se mi líbí moc.
Doba doručení: 15 dní
Odkaz: ZDE 
Cena: 5, 90 €

Tričko s potiskem sovy
Pěkné tričko s pěkným potiskem, které vydrželo už několikero vyprání. Materiál není stoprocentní bavlna ale nosí se příjemně na těle. Rukávy jsou lehce delší, volnější a velmi dobře vypadají když je lehce shrnete.. Velikost jsem si vybrala L a sedí menšímu M, takže mě sedí naprosto skvěle. V nabídce lze vybrat z několika různých potisků.
Doba doručení: 15 dní
OdkazZDE
Cena: 3, 36 €
Věci z Aliexpressu jsou jako jedno velké překvapení. Miluji, když mě věci z Ali mile překvapí.
Všechna trička přišla v pořádku, pěkná a velikostně odpovídající.

Šedý rolák s copánky
Kvalitou, zpracováním a designem považuji svetr na jedničku. Velikost tohoto svetru jsem si vybrala XL, což jde o největší velikost, kterou si lze vybrat a odpovídá našemu S až M, takže opravdu pozor. Já jsem relativně malý člověk(165 cm), takže mi délka rukávů i těla sedí dobře ale vyšším holčinám bych ho skrz velikosti nedoporučovala kupovat. Pokud jste menší postavy, vřele doporučuji, neboť byste za takový svetr dali v obchodě klidně přes pět set.
Doba doručení: 15 dní
Odkaz: ZDE
Cena: 11 € 
Kostkovaná košile
Košile považuji za nejpohodlnější kousek oblečení a tato není výjimkou. Košile je hezky zpracovaná, syté barvy, které se ani po několika vyprání nesepraly. Háček je jen opět s velikostmi. Objednala jsem si velikost L, přičemž odpovídá malému S. Košile mi sedí přes ramena, dokonce ji i zapnu ale přes prsa ani náhodou. Takže ji nosím stylem, že ji mám rozepnutou a vypadá to celkem obstojně. Každopádně vás od košile nechci odrazovat, jenom chce zvážit velikost a vybrat si tu větší. 
Doba doručení: 20 dní
OdkazZDE
Cena: 8 €
Sportovní kalhoty s pruhy
Jako motivací proto, abych shodila pár kil a chodila častěji běhat, jsem si pořídila sportovní kalhoty. Vřele vám doporučuji tyto z Aliexpresu, kterých tam mají nespočet variant, vzorů a barev. Vybrala jsem si velikost L, která sedí mému M, takže mi kalhoty sedí jak ušité na mě. Za svojí cenu kolem 5 € bych si nevybrala líp.
Doba doručení: 32 dní
Odkaz: ZDE
Cena: 5 €
Džíny se vzorem květin
Jako poslední tu mám džíny, které mě naprosto uchvátily svým designem, tak i překvapily svojí velikostní tabulkou. O tom že na Aliexpressu musíte nakupovat oblečení o dvě čísla větší oblečení je známé, ovšem u těchto riflí musíte kupovat spíš o číslo menší. Džíny jsem objednala ve velikosti L a zvládla bych i o velikost menší, což mě u riflí velice překvapilo. Kvalitou jsou na tom zhruba stejně jako každé jiné kalhoty, které koupíte třeba v obchodě NewYorker.
Doba doručení: 32 dní
Odkaz: ZDE
Cena: 15 €

Tak co, přesvědčila jsem Vás o koupi oblečení z Aliexpressu nebo stále váháte a bojíte se, že koupíte něco co nebude sedět a pak budete akorát naštvané?

9 komentářů:

  1. Na Ali jsem zatím ze sekce oblečení kupovala akorát šaty , halenku a zimní bundu,jo a spodní prádlo a všechno přišlo v pohodě v hezkém stavu 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Oblečení jsem na Ali ještě nekupovala, ale pořídila jsi fakt krásné kousky. Není oblečení, které by se mi nelíbilo. Asi to taky někdy risknu a objednám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Ali je podľa mňa super, vždy si tam nájdem aspoň nejakú maličkosť čo ma zaujme :) to biele tričko je TOP :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásne veci, naozaj super vyzerajú aj v reály :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na Ali objednávám často.. :) ty džíny jsou super!

    OdpovědětVymazat
  6. Ani bych neřekla, že tyto věci jsou z Ali, povedený výběr :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. I really love the second and third t-shirt, they're awesome! Lovely items!! <3
    Great post dear! I follow your adorable blog, hope you can follow back!
    xx

    The Newest In New Yorker

    OdpovědětVymazat
  8. páni, řekla bych, že jsi měla šťastnou ruku :D mě teda přišly vždy hadry

    http://xoxoronnie.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Já nakupuji zase na Wishi a vydržím u toho také hodiny, však ono je to dost podobné. :)
    Nejvíc se mi líbí košile a tričko s králíčkem, to vypadá tak strašně hezky :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat