pátek 2. února 2018

Weleda - Skin Food výživný krém

Vítejte u nového článku. Dneska jsem si pro vás přichystala recenzi na poměrně známý produkt. Tím produktem se hlásá Skin Food od značky Weleda.

Weledu jistě znáte ze sítí drogerie Dm, která spadá do kategorie přírodní péče a patří k těm dražším značkám v drogerii.
Značka Weleda, byla založena ve Švýcarsku, roku 1921 a právě Skin Food je jejich tradičním produktem již od počátku. Produkty jsou v dnešní době vyráběny v Německu.

Skin Food od Weledy, je tedy braný jako univerzální výživný krém s hojivými a regeneračními účinky.
Krém výborně chrání a pečuje o suchou či hrubou pokožku. Účinná kompozice violky trojbarevné, heřmánkových a měsíčkových květů, má tradičně zklidňující a zjemňující účinky. Výrobek má mnohostranné využití a je vhodný jako denní i noční krém.
Jednoduše si tímto krémem můžete namazat jakoukoli část těla...
První, čeho jsem si všimla po odšroubování víčka byla silná parfemace. Nemohu říct, že by tohle vyhovovalo každému protože vůně krému je skutečně silná a někomu by mohla dost vadit. Mě parfemace nevadí ale uvítala bych méně intenzivní pach. 
Obal, který v sobě skrývá tento zázračný krém je klasický z hliníku, tzn. s úpravou pro styk s kosmetikou a potravinami. 
Další velmi charakteristickou vlastností tohoto krému, je hutná a poměrně mastná konzistence. Velmi těžce se roztírá, proto doporučuji si nejdříve navlhčit ruce a pak teprve krém roztírat. Půjde vám to lépe a navíc se krém lépe vstřebá. Ano, vstřebává se hůř proto je potřeba mít trpělivost a nezahazovat samotný krém hned po prvním použití.
Složení krému se mi líbí, neobsahuje zbytečně moc látek, takže se člověk nemusí bát, že si dává na pokožku něco chemicky umělého. Jediný se mi ve složení nelíbí alkohol ale v malém množství se snad nic špatného neděje.
Nějak jsem si odvykla kupovat speciálně určené krémy na pleť, s kdoví jakými ,,neuvěřitelnými" účinky a snažím se vyhledávat univerzální produkty, jednoduchého složení. Krém používám jako denní a nebojím se jím přetřít ani rty, které skutečně vyživuje.
Má pleť po něm vypadá normálně jako předtím. Při dotyku lze cítit jak je pleť lehce mastnější ale hydratovaná. Běžná kosmetika naši pleť při častém používání vysušuje, takže se nebojím používat hutnější krémy ani různá másla. Právě z těchto hutných přírodních krémů si naše pleť bere látky potřebné ke správnému fungování. 
Krém se mi zdá být skvělým pomocníkem kdykoliv a kamkoliv, proto vám ho všem doporučuji vyzkoušet. Jeho cena se pohybuje kolem 135 Kč - 145 Kč/30ml. Koupíte ho na mnohých eshopech ale především v nejbližším Dm.

*žádný krém na světě s vaší pletí neudělá zázraky, je to především v tom, jak dodržujete správnou životosprávu*

Jaký denní krém momentálně zrovna používáte?

7 komentářů:

  1. tento krém mám tiež doma, ale tá vôňa nieje nič pre mňa tak som ho posunula ďalej ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já miluju Weledu čím dál tím víc! Tento krém mám v seznamu přání :) měla jsem ale coldcream od Weledy a super! Terezko tos krásně napsala.

    OdpovědětVymazat
  3. V dnešní době je docela těžké najít krém, který se krásně vstřebá, já mám dobrou zkušenost hlavně se značkou Rituals :-)

    OdpovědětVymazat
  4. po tomto krémiku pokukujem už dlho :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já momentálně používám krém od Nacomi. Od Weledy jsem ještě nic neměla, ale tento skin food bych ráda vyzkoušela. Tak snad na něj někdy přijde řada. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Weledu celkově a tento krém mám moc ráda. A ta vůně mi nepřijde nijak silná, je příjemná. Teď ho mám ještě půlku a určitě si koupím další, až dojde. Jeden univerzální kousek se doma nikdy neztratí :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat