středa 28. listopadu 2018

Co jsem si přivezla ze Španělska

Ani si to neuvědomuji ale ještě jsem vám neukázala co jsem si dovezla ze Španělska. Problém je v tom, že mi za tu delší dobu rukama prošlo mnoho věcí, které už prostě nemám. Na Ibize zůstal celý pytel s letním oblečením, které se mi sem do Čech nechtělo tahat, neboť ho tu nevyužiji.

Na suvenýry úplně nejsem ale tohle byli věci, které se mi líbili a mám v plánu je rozdat mezi známými. Jako milovnice čajů a kávy mám hrníčky prostě nejraději. Hrníčky stály kolem 3 - 4 €
Ještěrku, neboli znak Ibizy, totiž potkáte všude a hlavně se vůbec nebojí člověka a když vám náhodou upadne kus jídla na zem, ještěrky se seběhnout a sežerou ho.. Právě jednoho dne, jsem se o siestě vydala na pláž a lehla si poblíž kamenů. Zavřela oči a najednou cítím kolem ramenou nějaké lechtání, jakmile jsem se lekla a zvedla uviděla na dece dvě ještěrky jak utíkají.
Tuhle kosmetickou taštičku mám rovnou dvakrát, protože se mi hrozně líbila. Ač je Ibiza považována za celkem drahé místo, tak pokud víte kde máte co kupovat, není o moc dražší, ba naopak furt levná, oproti jiným evropským městům.. Taštička stála 3,50 €

Dalším pěkným suvenýrem jsou tato zrcátka, kterých příští rok dovezu rozhodně víc. Mají krásný design a stály jen 2 €
Má cesta z Ibizy domů vedla přes Valencii, kde jsem strávila nějaký ten den. Mimo jiné ve Valencii mají Primark, takže moje návštěva vedla samozřejmě i tam. Šílené řady u kas mě dost odradily od nákupů a navíc mi ani nezbylo moc místa v kufru. Já si tam koupila tuto sadu skřipců za 3 €.
Na Ibize příliš obchodů s velkou nabídkou obchodů nehledejte. S výběrem je to tady na horší úrovni než u nás a ještě horší je to s kosmetikou, holt je to ostrov.
V Bershce mě oslovily tyto svetrové třpytivé šaty, které jsou na zádech vykrojené a stály 25 €. Obchod Inside patřil k mým oblíbeným shopům tady na ostrově a odnesla si z něj tento svetřík s hvězdami.
Další tři kousky mám z obchodu Ibizaclub Style.
Kus obyčejného hadru, kterému se říká pareo. Je to něco tak univerzálního a doporučuji si jej koupit až budete někde na dovolené. U nás jsem tyto věci ani nikde neviděla. V létě si na něj můžete lehnout na pláži či v parku. Můžete si z něho obmotat oblečení a v zimě vás zahřeje jako šála. Vyšel mě na 2,50 €

Poslední dobou mi na nošení k oblibě přišly šaty, které se stávají letos velmi moderním kouskem. Tyto s leopardím vzorem mě vyšly na 16 €. K šatům mi přišlo vhod, doplnit je o pásek, takže jsem koupila i dva pásky k tomu.
V Primarku mě zaujaly i tyto naušnice asi za 2 €

Možná by o mě mohl někdo říct, že jsem velice zvláštní člověk. Miluji marocký čaj a senegalskou kávu, nějak jsem se na tyhle věci ve svém životě naučila. Kameninovou lampu už mám dlouho v merku a vlastně z lampy se dá sundat vrchní mistička, přičemž na jeho místo můžete dát třeba sítko nebo kus alobalu, na kterém se nejlépe rozehřívají pryskyřice.
Marocká konvička je úžasná v tom, že čaj se v ní uchová dlouho teplý a k přípravě marockého nebo jakéhokoli sypaného čaje velmi užitečná.
Zelený sypaný čaj je ten, který se pije v arabských zemí, pouze jeho příprava se liší.
U nás se tyto věci horko těžko shání a nebo jsou šíleně předražené. Například tuhle stejnou konvičku, která mě stála 15 € (380 kč) jsem našla na jednom českém eshopě za 1200 Kč. To stejné platí u kameninové aromalampy, které u nás stojí šíleně moc.
Nakonec i z té kosmetiky jsem si něco přivezla.
Ráda se starám o vlasy a dávám si na nich záležet a na toto duo jsem četla nespočet kladných recenzí, takže mě tento produkt nenechal chladnou. Každý stál 8 €
Na Ibize se vyrábí přírodní kosmetika Ibizaloe, slááva! Udělalo mi to obrovskou radost a hned si koupila šampon a aloe vera gel. Určitě vám tyhle kousky ukáži v podrobnějším článku, protože si o to volají. Kávový peeling z Mercadony krásně provoní tělo a dělal mi radost celé léto.
Mimo jiné jsem si pořídila kabelku v ledové modré. Černých a hnědých kabelek mám dost a jak se říká, změna je život. Je z Carpisy a vyšla mě ve slevách na 25 €. Je opravdu pevná, lépe propracovaná, vejde se do ní hodně ale zdá se mi být trochu těžká do ruky.

Snažím se nenakupovat blbosti ale jen to co potřebuji, takže přehnaným nákupům nepotřebného množství kosmetiky již odzvonilo. Chci jenom to, co skutečně budu používat a ne kupovat něco, jen protože se mi to líbí a teď to chci vlastnit.
Za chvíli tu jsou Vánoce a upřímně ještě nemám ani žádný dárek.. Tak snad mě něco brkne do nosu protože letos nemám vůbec žádné nápady.

8 komentářů:

  1. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpovědětVymazat
  2. Ta konvička a kameninová aromalampa se mi moc líbí, je fakt, že tady jsou některé věci opravdu předražené. Zaujala mě i "ostrovní " kosmetika :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Svetřík s hvězdami, čajová konvička a kosmetika se mi líbí nejvíce. I ta kabelka je pěkná, přivezla sis spoustu krásných věcí.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Já se úplně zamilovala do suvenýrů, co si přivezla :) Líbí se mi, že to jsou praktické věci, které člověk využije, ale zároveň jsou krásné :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí ta kameninová lampa, konvička a ty hrníčky a miska :) Kabelka má nádhernou barvu!

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké věci :) hrnečků není nikdy dost!

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, mně na první pohled upoutalo to pareo. Ráda si z cest něco vozím, co mi tu místo vždy připomene. Většinou jsou to nějaké náušnice, které se snažím nakupovat spíše na místních trzích nebo u lokálních prodejců, než v nějakém velké řetězci, jako je HM. Líbí se mi ta kameninová aromalampa, mám ráda přírodní materiály.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat