pátek 9. listopadu 2018

Nejoblíbenější produkty za poslední dobu

Už je to pár dní co jsem se zařadila opět do života tady v ČR, dokonce teď začnu opět pracovat u nás(ale jen na chvíli). Říkám si, abych se neválela jen tak doma, najdu si práci a tak se stalo.

Přemýšlela jsem jaký článek zvolit jako první, po tak dlouhé promlce tady na blogu..Po tak dlouhé době volím něco jednoduššího a to jsou produkty, které jsem si za poslední dobu oblíbila.

Urterkram, coconut, šampon pro normální vlasy
Tento šampon jsem si koupila po několikáté protože mi prostě vyhovuje a koupím si ho zase znovu. Nechá vlasy jemné, lehce rozčesatelné, hydratuje a nemastí se mi tak rychle, voní a je přírodní. Koupila jsem si ho na popud díky jedné blogerce, která na něj psala recenzi. Doporučuji těm co se vlasy u hlavy rychle mastí a mají sušší konce, tohle by vám mohlo sedět.
Cenově mě vyšel na 160 Kč menšího balení
R.E. přírodní deodorant, indický lotos
Už kdysi jsem psala recenzi na tyto deodoranty a budu se stále opakovat, že tohle je za mě ten nejoblíbenější přírodní deo. Na mě funguje, nádherně provoní celé tělo. Jedinou nevýhodu vidím v aplikaci, která některým nemusí přijít zrovna pohodlná. Mám již třetí balení a rozhodně není poslední.
Cena kolem 150 Kč
Co se sprchové kosmetiky týče, oblíbila jsem si tento Biopha, green apple, který je mimořádně lehounký a šetrný k pokožce a já se s ním rovnou i odličuji protože mě v očích vůbec neštípe. Navíc je ho větší balení a má pumpičkový aplikátor. Cenově vychází kolem 150 Kč
Dekorativka se u mě poslední dobou nijak výrazně nestřídala a po celou dobu pobytu na Ibize jsem používala skutečně pořád ty stejné produkty. Nicméně v supermarketu Mercadona, mě zlákala tato rtěnka Color Fix od Deliplus, jejíž cena byla tuším kolem 5 €. Budete se divit ale vydrží celkem obstojně, nedělá cucky, dělá matný efekt a hlavně drží tam kde má a nemusím se kontrolovat jestli není někde rozpitá, či obtisknutá.
Mimochodem, pokud budete ve Španělsku, určitě zavítejte do supermarketu Mercadona. Nabízí zde celkem široký výběr dekorativní kosmetiky. Za sebe mohu doporučit bronzery, rtěnky a hlavně kvalitní štětce.

Jsou to sice jenom čtyři produkty ale jsou to ty které mě během poslední doby nejvíce zaujali a nemám o nich pochyb. Zdá se mi to nebo nevím ale poslední dobou mě přestává bavit shromažďování kosmetiky a věcí, které nepotřebuji.
A jaký produkt zaujal vás v poslední době?

11 komentářů:

  1. Přesně takové vlasy mám, tak by mi možná ten šampon taky vyhovoval. Na přírodní deodoranty moc nejsem, nefungují na mně, ale od této značky mám bambucké máslo a je dokonalé.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampony od Urtekram doporučuji. Bambucké máslo moc ráda používám, klidně i místo denního krému.

      Vymazat
  2. Ten přírodní deodorant nevypadá vůbec špatně, uź nějakou dobu se na podobnou věc chystám. Jinak jsem asi nezkoušela nic, ale zajímají mě ty nové krémy od Yves Rocher co jsou teď všude :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Yves Rocher jsem dlouho nebyla a jelikož mám kosmetiky teď poměrně dost, po ničem teď příliš nekoukám.

      Vymazat
  3. Ten deodorant RaE taky miluji a přesně tuhle vůni, když jsem ho začala používat, cítila jsem ho i ráno po probuzení a funguje mi líp než kdejaký antiperspirant.

    OdpovědětVymazat
  4. Kokosový šampon jsem také dřív měla a byl skvělý. Já teď používám jenom ty tuhé od Elemy. Nedám na ně dopustit a naučila jsem na ně i mamku :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě ty tuhé moc nemusím, nebo spíš jsem zatím nenašla takový, který by mi vyhovoval, děkuji za tip.

      Vymazat
  5. Tak jelikož jsi mě nalákala na změnu přírodních deodorantů a od doby, co tě čtu, alespoň v tomhle jsem udělaal radikální změnu, určitě by se mi tenhle líbil :). A šampon s kokosem by byl taky moc fajn, miluji kokos.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, to mám radost :-D Mě se zdá, že se i méně potím teď, když už si tělo na ty přírodní deo zvyklo.

      Vymazat
  6. Ani jeden z produktů mi nic neříká :))

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat