čtvrtek 22. listopadu 2018

Oriflame, The ONE No Compromise řasenka

Na zimě miluji nekonečné večery plné relaxu.
Litry vypitého čaje...
Stovky propálených svíček...
Nespočet vosků, pryskyřic a vonných tyčinek...
A vana plná pěny...

První týden doma byl pro mě náročný především z psychické stránky. Člověk byl zvyklí na jiný režim, na jiné lidi a návrat domu a zařazení se zase do každodenního života tady, byla pro mě celkem změna.
Ale já se znám a věřím, že zima pro mě bude opět plná skvělých chvil a do života mi přinese zase plno nového. Minulý rok byl pro mě skvělý a vím, že letošek bude zase o něco lepší.

Dneska jsem si pro vás přichystala recenzi řasenky od značky Oriflame. Tahle značka se mnou prošla mládí a myslím, že to tak nemám jenom já. Avon a Oriflame jsou prostě legendy mládí 😄.

The ONE No Compromise, Oriflame


Nikdy bych nevěřila, že mě někdy nějaká řasenka od této značky natolik uchvátí jako tato.
Voděodolné řasenky si nekupuji jednoduše pro špatné odličování a tuto odlíčím bez zbytečného šmrdlání.
Obal řasenky je jednoduchý, se stříbrnými nápisy a na mě působí dobrým dojmem, není to žádná barevná přeplácanina.

Voděodolné složení, které se nerozmazává, neroztéká ani nerozmazává. Díky technologii Lash Wrap obalí každou řasu a dodá objem. Velké plus dodává řasence odlíčení, pro které stačí pouze voda.
Řasenka slibuje objem, natočení, prodloužení a zároveň i péči. Zkrátka sliby, které slibují všechny řasenky, ovšem tato své sliby plní.

Již od první aplikace mě mile překvapila svojí konzistencí, která je spíše řidší ale ne mokrá, jak to často bývá. Co se mi velice líbí, její hustý, trochu širší kartáček. S tímto typem se mi velice dobře líčí a od prvního pohledu jsem věděla že to bude OK.
A právě díky svému skvělému kartáčku a dobré konzistenci krásně oddělí řasy. Se slepováním já mám u řasenek věčné problémy a tuto mohu vyzdvihnout, díky krásně rozděleným řasám.

Úžasně prodlouží, lehce zahustí a vydrží celý den bez opadávání
Mám z ní velice dobré pocity a chválím Oriflame, že přišli na trh s touto skvělou řasenkou.
U toho produktu ať se snažím, jak se snažím, nemohu najít jedinou negativní věc. Za mě je tato řasenka jednoduše skvělá a pokud sháníte nějaký dárek, určitě bych do ní šla.
Cena: 249 ,-

7 komentářů:

  1. Řasy ti opravdu hezky zvýraznila. Řasenku z Oriflamu jsem už dlouho neměla, taky je to moje kosmetika mládí.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Jé tak tu jsem měla a mně naopak nesedla, řasy mi sice hezky oddělila, ale nevytvořila téměř žádný objem a moc mi je ani nenatočila, to bych ještě přežila,ale nepřenesla jsem se přes to odličování, měla jsem pocit, že když oči odlíčím jen vodou, tak je "drhnu" a olejem mi řasenka nepouštěla. Dala jsem ji kamarádce a té sedí :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    tak já nevím, jestli jsem měla vadný kus, ale mně ta řasenka sotva obarvila řasy na černo, úplná bída. Ty máš ale krásné řasy:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ty máš nádherné a dlouhé řasy od přírody. To ti moc závidím, protože já mám řasy řasy krátké a rovné a velmi těžko mi jdou namalovat řasenkou. Tobě řasenka řasy krásné zvýraznila .:-)

    OdpovědětVymazat
  5. No páni máš krásné řasy. :) Jinak řasenku jsem měla akorát v jiném obalu, nevadila mi, ale vyhovovaly mi jiné víc. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, tahle řasenka udělá úplně neskutečný řasy! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. To prodloužení řas je opravdu náádherné :) já jí měla objednanou, ale pak jsem odjela mimo slečnu, co mi Oriflame objednávala a už se ke mě řasenka nedostala, ach jo, to mě mooc mrzí. Sem mohla mít i já takové krásné řasy.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat