středa 9. června 2021

Úlovky ze sekáče [Charity shop]

 Abych byla upřímná, tak se moje nákupy oblečení smrskly na úplné minimum. Po tom co rozvolnili restrikce a my už v klidu můžeme do obchodů, já jsem zůstala pěkně v klídku doma, než abych se někde tísnila mezi stovkou lidí, kvůli jednomu kusu hadru. Davy lidí mi nedělají dobře, nemám to ráda a upřímně raději půjdu do přírody, než abych vymetala obchody. Ne kvůli obav z nemoci, prostě nemám to ráda.

Nicméně konečně otevřeli všechny obchody, včetně Charity shops, tak se zde nazývají sekáče. Dva second handy mám hned v ulici kde bydlím a tak jsem se šla mrknout, protože je mi jasné, že během locdownu nashromáždili spousty nového oblečení, což může být dobrá šance ulovit něco pěkného.

Málokdy jsem si v sekáči koupila kalhoty, většinou zde kupuji vršky, různé halenky, svetříky, trika a upřímně ani boty jsem zde nikdy nekoupila. Nicméně ty halenky, topy bývají pěkné, neponičené a podle mě spousta vršků není vůbec nebo málo nošených. Jako v porovnání kdybych v Zaře dala za jednu umělotinovou halenku 10£ a více, verzus v sekáčích za totožné oblečení 2£, někdy i lepších značek a materiálu.

První kousek obyčejné triko s hadím vzorem, které je původně z H&M, stálo 2£

Černé obyčejné triko s aplikací květin, je jednoduché univerzílní ke všemu, též za 2£.
Letní lehká halenka, pod kterou je vhodné tílko. Tento kousek se mi fakt moc líbí a je původem z Next. Cena 1,50£

Jednoduché černé tílko s řetízkovými ramínky, cena 1,50£. Jednoduché, ke všemu.

Po zkušenostech, jaké oblečení v místních sekáčích nacházím, mě nakupování nového oblečení vůbec neláká a přijde mi to celé jako vyhozené peníze, za které si raději koupím benzín a pojedu někam na výlet, než abych lítala hodiny po obchodech a hromadila. Z takovýchto nákupů já osobně mám daleko větší radost a když mi něco nesedne, tak mi toho není tolik líto.

Co vy? Nakupujete v second handech, na Vinted apod. nebo představa onošeného oblečení se vám hnusí?




6 komentářů:

  1. Skvělé kousky jsi ulovila. Hlavně se mi líbí to první tričko. V sekáči nakupuji ráda, ale už jsem tam dlouho nebyla. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Skvele ulovky, taky mám v plánu navštívit sekac

    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné úlovky. Já jsem naprostý opak, nebo naprostý.. mám ráda i přírodu a výletu, ale zvládnu a miluji i nakupování :D sotva přijde mráček, už bych letěla do obchodu. V sekáčím nakupuji a i na Vinted. :) Víc než v běžných obchodech a docela často.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní kousky. Neřekla bych, že je to ze second handu. Já se do nějakého musím už zase taky vydat. Už jsem v žádném nebyla ani nepamatuju :-) . Oblíbila jsem si totiž nakupování se slevovými kupóny , díky kterým se mi taky daří sehnat oblečení za dobré peníze, tak proto mě ani teď nenapadlo, že bych šla do second handu.

    OdpovědětVymazat