středa 5. srpna 2020

Nešťastný nákup a Morphe James Charles paletka a sada štětců


Musím se přiznat, že na kosmetické novinky a shromažďování kosmetiky jsem se za poslední rok nečinnosti oprevdu odnaučila. Nicméně sem tam mě něco zláká a já neodolám.
Kosmetická značka Morphe pro mě nebyla nikdy příliš známá a nikdy jsem jí nevěnovala pozornot. Dokonce zde v Liverpoolu má Morphe svojí vlastní prodejnu, do které se snad konečně brzy podívám.
Značka Morphe byla založena roku 2008 v Los Angeles. Tato značka se proslavila například spoluprácí s asi nejznámějším Jeffree Stars, Jacklyn Hill a dalšími pro mě neznámými youtubery a modními guru. Pro nás mohou být nejznámějšími asi štětce a paltka Jacklyn. Během minulého měsíce a zároveň karantény tato značka rozjela velké slevy a nakonec mě zlákala a já si objedna. Balíček přišel velmi rychle a poštovné jsem neplatila, neboť objednávka byla and určitou částku, kdy se nic neplatí.
Když jsem se sem stěhovala, kosmetiky moc netahala a měla zde jen minimum základní kosmetiky a štětce po štětcích jsem opravdu toužila už dýl. Moje volba byla jasná, jakmile jsem viděla ve slevě set 34 štětců v hezky vypadajícím pouzdře. No a abych vyzkoušela i něco jiného než jenom štětce, vybrala jsem velkou paletku 39 stínů, neboť recenze měla chválihodné.

Nešťastná paletka James Charles Artistry

Paletka má černý matný obal z tvrdého kartonu s lesklými nápisy, díky čemuž nic neváží. Velikost paletky bych přirovnala k A4 papíru, takže dost velká a tohle je první věc, kterou bych na paletce změnila. Přijde mi totiž absolutně zbytečně veliká, tudíž v šuplících s ní neustále bojuji kam s ní. Po otevření paletky na vás vykoukne 39 stínů, řekla bych od pohledu nositelných odstínů[to byl hlavní důvod výběru]. Nechci si kupovat paletku, u které využiji maximálně pár stínů, to mě přijde zbytečné. Nemá v sobě zrcadlo, což mi nevadí, nikdy ho nepoužívám a cestování s touto paletkou mi přijde nesmysl.

Barevná škála odstínů mi na téhle paletce přijde dobře zvolená a hlavně nositelná. Žádný cirkus berousek se v této paletce nekoná. Co bych řekla k pigmentaci tak teda žádná sláva ale některé naopak jsou pigmentované až moc a některé z nich jsou krémovější a naopak některé moc suché.
Nejlepší stíny, které stojí za to jsou ty ve spodní části paletky asi kromě těch dvouch růžových, které se mi zdají být velmi stejné. Swatche jsou fajn ale já se jimi nikdy neřídím, neboť to jak stín vypadá ve swatchy a na oku bývá často dost znatelný rozdíl, takže swatch berte trochu s nadhledem.
Na to jak stíny na swatchích vypadají nic moc, tak na oku se většina z nich dobře nanáší a co musím podotknout, vydrží celý den v práci a to beru jako velké plus. Abych nebyla pouze kritická, tak se mi líbí obsah matných stínů a metalických půl napůl a použitelnost barev.
Barevné odstíny na pravé straně paletky jsou tedy taky moc pěkné. Nicméně některé stíny jsou totální katastrofa a mám tak trochu obavy jestli není paletka fejk a nejspíš asi bude. Nejhorší dle mého je černá, která se na oku jeví spíš jako šedá. Upřímě z této paletky nejsem nadšená a docela jsem zklamaná z eshopu, kde jsem produkty zakoupila. Každopádně i přes to paletku nevyhodím a budu jí používat, protože většina stínů jak říkám je použitelná. 

Co se mi dalšího na paletce nelíbí, je absoulně zbytečná velikost, zbytečné množství podobných stínů a samozřejmě pigmentace některých barev. Nemohu si pomoc ale paletku nemohu doporučit a zvolila bych určitě jinou, která bude kompaktnější.

Sláva štětcům

Ano, konečně! Věc bez které se při líčení neobejdu. Myslím si, že na štětce mám celkem dobré oko a hned poznám jestli budou dobrý nebo ne a vím které značky mají lepší a které ty horší. Co se kvality a funkčnosti štětce týče, neřiďte se cenou. Jasně, pokud chcete opravdu profesionální štětce, je třeba sáhnout po dražších ale pro vaše denní používání existuje na trhu spousta levnějších alternativ, které jsou dobré a kvalitní.
James Charles sada 34 štětců, mě naopak dost překvapily a s klidem mohu potvrdit jejich slušnou kvalitu. Moc se mi líbí pouzdro na štetce. Je tvrdé, kvalitní a vhodné na cestování, kdy do něj vložíte veškerý makeup a budete mít přehled.
Nad kosmetikou Morphe, rozhodně nezanevřu, není to jejich vina a jen co se dostanu do jejich obchodu tady v Liverpoolu, mám v plánu vyzkoušet jiné produkty. Jak ale víme, na internetu je miliony různých podfukářů co vám nabízí fejky vypadající a prezentující se jako originály a tak je tohle pro mě velké ponaučení více se zajímat o eshop, který kosmetiku nabízí.
Mě na tomto setu nejvíce zaujalo velké množství štětců na oči, které postrádám a tady jich je skutečně až moc. Set obsahuje blendící štětce, takové ty univerzální a dost I detailních štětců včetně na linky obočí i rty, štětce na konturování, tvářenku, bronzr, highlighter a spousta dalších. Najdete zde snad všechny možně štětce asi kromě na makeup a takový ten vjejířek . Ostatně štětec na makeup si vždy vybírám, aby byl fakt kvalitní a vím jaký typ štětce mi vyhovuje a co ne.

Musím podotknout a zvolat, sláva! všechny jsou použitelné. Všechny jsou dostatečně huňaté, jemné, zejména oční štětce dobře nabírají stíny a to si všimněte ne kazdý štětec umí
Osobně si nejsem jistá z jakého materiálu jsou štětce vyrobeny, myslím si tak půl na půl přírodní chlup a něco syntetika. Upřímně štětce z přírodního chlupu jsou právě fajn na pudrové produkty, protože daleko lépe na sebe navážou daný produkt, než štětce syntetické, ty se hodí více na krémové produkty.

Více štětců na tvář mi opravdu chybělo a jsem moc ráda za tři v tomto setu, které se ideílně hodí na tvářenku, bronzr a rozjasňovač, se kterými se pracuje naprosto skvěle, krásně nabírají produkt a husté jsou tak akorát. Z kraje dva štětce hodící se především na pudr jsou taky fajn, osobně mi vyhovuje více buff s černým vlasem. Jsou husté tak akorát! Sami si všimněte hustoty profesionálních štětců a zjistíte, že nejsou ani husté, ani řídké.

Nekonečně mnoho štětců na oči, to je něco čím jak bych nazvala tento set. Mít více štětců znamená větší výběr a nemusíte tak štětce čistit kazdé dva dny ale vezmete si jiný čistý. Tyto bílí pomocníci jsou takoví ti univerzální na oči.

Tady už jsou různě specifické štětce, různé detailní, ploché, štětce na rty, spirálka na obočí, blendící štětce, tak i na korektor nebo třeba na linky. Pokud si koupite tento set, nebudete potřebovat už žádné jiné štětce, protože tenhle má vše.
Houbička, neboli věc, které jsem se dlouho vyhýbala, až jednoho dne ji zkusila a žasla nad tím, jak je fajn. Toto je jediný aplikátor na makeup v tomto setu.

Recenze na tuto sadu jsou převážně kladné a neustálé OUT OF STOCK na eshopě, už je jen důkaz jejich kvality. Za plnou cenu bych si je nekoupila ale pokud je někde objevíte ve slevě, určitě bych se jich nebála a šla do nich. Jak říkám, s paletkou nejsem příliš spokojená, kdežto štětce hodnotím jako velmi kvalitní.

Paletku hodnotím 5/10
Štětce hodnotím 8/10




1 komentář: