středa 26. srpna 2020

Nákupy za červenec


Anglie je ideální země stvořená pro nákupy. Víte že se zde nachází největší Primark na světě? Nachází se v Birminhgamu a jednou se tam určitě vydám. Jak možná víte, či nevíte v Anglii byl do nedávna lockdown [já si upřímně nepamatuji datum, nějak to nesleduji], tzn.veškeré nepotřebné obchody byli zavřené, takže jediná možnost nákupu například oblečení byli místní supermarkety jako Tesco, Asda atd. Upřímě v době corona krize jsem se neudržela a několik hlavně internetových nákupů uskutečnila.
Zainvestovala jsem do dekorativky Anastasia Beverly Hills, už hodně dlouho se mi líbili jejich paletky, jak skladbou odstínů, tak hlavně kvalitou. Samozřejmě, když už objednávám z USA, nezůstanu přeci u jedné věci a tak do košíku padli ještě rtěnky, sada na obočí, která je úžasná a makeup. Další dekorativka od značky Morphe mě spíš zklamala, hlavně paletka.
Zřejmě ne všechny produkty se dají sehnat v ČR ale většina z nich ano. Bioré mycí gel na bázi sody bych doporučila úplně všem a značku jsem si fakt zamilovala. Pokud budete mít možnost se dostat ke značce Bioré, neprohloupíte. Sprchová pěna Bilou je celkem známá a moc dlouho mi nevydržela a trochu z ní byl cítit alkohol. Sprchové gely Imperial Leather mám též moc ráda a vůně na pokožce se celkem drží. Vitaminové doplňky nakupuji nejraději od Solgaru, mají nejlepší vstřebatelnost a já osobně s nimi mám dobrou zkušenost, jenom jsou trošku dražší než z lékárny. Notino máme i v Anglii, takže mám možnost nakoupit produkty od Ziaja, Soaphoria a jiné. Soaphoria deodoranty používám i jako parfém, jsou skvělé a účinné. Arganový olej na výrobu mých masek na vlasy a má docela nevábnou vůni.
Po dlouhé době jsem objevila zase náký super levný produkt co stojí za to a už na něj chystám recenzi. Tohle sérum je naprostá pecka, jenom si nejsem jistá zda se dá sehnat i u nás, každopádně pokud pojedete na nákupy do Německa, určitě po něm mrkněte.
Do Anglie jsem přiletěla se dvěmi páry bot[abych ušetřila místo a váhu v kufru], takže asi pochopíte, že ty boty rozhodně potřebuji. Koupila jsem je v Tescu.
Na tenhle parfém jsem se upřímně těšila až ho budu mít. Jendou kdysi mě zaujal na dovolené a od té doby nikde nebyl k sehnání, jenom a pouze na britském Amazonu. Vůně je opravdu příjemná a kvalitu bych přirovnala k parfémům známých jmen.Tóny vůně jsou trochu sladší, lehce kořeněné s dobrou výdrží.
V poslední řadě bych chtěla zmínit mojí spolupráci se společností Nuskin, která vyrábí kosmetické produkty s patentem, takže jsem dostala možnost získat produkty za výhodněnou cenu. Mám již zkušennost se zubní pastou a jsem jednoduše nadšená. Nadšení se týká i modré bahenní masky. Fakt pecka a novinku Ying Yang[bílý obal] jsem ještě neotevřela.
Aby toho nebylo málo, svojí zásobu jsem doplnila i o několik kousků oblečení jako lehké kraťasy, legíny v akci za 5£, masku na vlasy, umělou orchidej a barvu na vlasy, která byla naprosto skvělá a vlasy obarvila tak že vypadali velmi přirozeně.

To je z nákupů vše. Co jste si naposledy nakoupily vy?


3 komentáře:

  1. Terez super nákupy, z kosmetiky tedy nic nezmám, ale určitě většina stojí za to. :) Jinak věděla jsem o Primarku. Jsem Primark lover :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Nákupy se povedly. V Londýně jsem byla a tenkrát bylo super tam nakupovat oblečení, kam se hrabalo Německo! No teď už je to asi něco jiného.

    OdpovědětVymazat
  3. Vždy jsem se chtěla do nějakého Primarku podívat,ale zatim se mi to nepodařilo. Krásné věci sis koupila. Všechno se mi líbí, ale nejvíce asi to oblečení a paletka.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat